miercuri, 29 august 2012

Glume...nevinovate!

Nu stiu ce este mai rau : faptul ca mi-a trimis un SMS "Hai sa ne despartim" sau faptul ca doua minute mai tarziu mi-a mai trimis unul : " Scuze, nu era pentru tine " ??! *** I: In ce luna vorbesc femeile cel mai putin ?? R : Februarie. *** I: Cum duci o femeie la dementa?? R : Ii dai o multime de bani si apoi inchizi toate magazinele. *** Optimistii au inventat avionul, pesimistii parasuta. *** I: Ce faci cu 365 de prezervative folosite? R : Le topesti si faci un cauciuc pe care-l numesti Good Year. *** - Aseara, la cinematograf, a fost timp de 10 minute pana de curent. - Si nu s-a produs panica?? - Panica s-a produs cand a venit din nou lumina. *** Vrei o iubita fotomodel? Vrei un Ferrari nou nout? Vrei o vacanta in Hawaii ? Vrei bani sa nu-i poti numara? Vino la Bricostore ! Aici gasesti cea mai mare varietate de cuie in care sa-ti pui pofta! *** I: Cum face sex o tocilara? R: Ca la carte! *** De ani de zile, femeile isi doresc egalitate intre sexe, da', din pacate, nu toti barbatii au sexul la fel de mare. *** - Sotia dumitale va fi frumoasa, desteapta si bogata, ii spune ghicitoarea unui barbat. - Minunat, dar ce fac cu actuala? *** Sotia se duce la Politie sa-si declare sotul disparut. - Ce mesaj sa-i transmitem in cazul in care il vom gasi? - Spuneti-i ca mama nu mai vine la noi, s-a razgandit! *** La 9 barbati din 10 le plac femeile cu sani mari. Celui de-al 10-lea ii place de ceilalti 9. *** - Sotul dvs. este intr-o stare depresiva grava si de aceea are nevoie de multa liniste. - D-le doctor , asta-i spun si eu de mii de ori pe zi. *** -Mama, stii cata pasta de dinti se afla intr-un tub? - Cata puisor? - De la un capat de canapea pana la celalalt capat si inapoi. *** O tanara explica instantei cum s-au petrecut lucrurile: - Domnule judecator, sa vedeti, m-a legat la ochi, pe urma mi-a legat mainile. Atunci... eu imediat am desfacut picioarele ca sa nu mi le lege si pe alea.. *** Politistul catre sofer: -Suflati! Soferul: Nuuuuuu sufluuu...! Politistul: Suflati, ca daca nu suflati, suflu eu si iese 2,5.... *** Lui Mendeleev i-a luat mult timp pentru a-i demonstra sotiei, ca pe primul loc este hidrogenul si nicidecum sotia cu copiii. *** Fiul, 18 ani, catre tatal sau: - Vrei sa-ti povestesc cum a fost prima mea cursa cu automobilul, sau astepti pana maine , cand apar ziarele?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu