vineri, 26 octombrie 2012

Eu m-am tavalit de ris...:)))))

Un tip vine la un magazin de vopseluri: - Vopsea verde aveti? - Da! Raspunde vanzatorul. - Bine! Dati-mi o cutie. Ia cutia, o desface, se uita inauntru si zice: - Da' pensule aveti? - Da! Raspunde vanzatorul. - Da-mi te rog si o pensula! Ia tipul pensula, o baga-n vopsea, scoate p... si-ncepe s-o vopseasca verde. Vanzatorul mirat, intreaba: - Nu va suparati... da' ce faceti?!!! Tipul raspunde: - Ieri m-am casatorit, iar nevasta-mea pretinde ca n-a vazut p... in viata ei... daca ma-ntreaba de ce e verde... o omor... xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Va spun un lucru strict secret M-am abonat la internet In prima zi de stat pe chat 9 gagici am agatat .......................... Si le-am chemat la 7 fix La barul din cartierul X Cand le-am zarit pe toate 9 Doamne, parc-am intrat la ZOO ............................. Prima-i bruneta cu par drept Pe maini, pe fatza si pe piept Si m-a privit zimbind usor Trantita intr-un carucior ............................... A doua insa m-a uimit Cu nasul ei cel ascutit Putea sa taie castraveti Dintr-un judetz in alt judetz ................................... A treia mi-a rinjit cuminte Cu gura fara nici un dinte C-un jet de stropi s-a prezentat : "Salut, sunt Silvia Scarlat" .................................. A patra tipa cred c-avea Vreo 4 tone si ceva Din fusta-i stramta de nailon Faceai trei huse la camion ............................... Pe-a cincea n-o vedeam de loc Doua grisine-n virf c-un smoc Spre mine cand s-a indreptat De la efort a lesinat .................................. A sasea-i buna, ma incita Insa de-a saptea e lipita Vai ce mirifice fapturi Trei maini, un ochi si doua guri ................................. A opta arata beton Proptita-n carja si-n baston La 83 de ani si-un pic Mi-a zis c-ar vrea sa-i fiu gagic ....................................... A noua tipa, dragii mei, Te dizolvai in ochii ei "Eu sunt Marina" mi-a soptit O noapte-ntreaga ne-am iubit .................................. Acuma daca vreti sa stiti De ce am ochii obositi Si merg mai cracanat putin Marina mea era... Marin! :)))))))))))))))))))))))))))))))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu