duminică, 27 mai 2012

VARNA OFF-ROAD FUN 2012-Super !

Si ne-am intors acasa....Bucurosi,fericiti,multumiti si dornici de a reveni din nou. Hotel de 4 stele all inclusiv....mincare,cazare,conditii ireprosabile(la 35 euro/zi camera dubla si 25 euro/zi camera single). Programul respectat in cel mai mic detaliu.Nu au existat nici un fel de intirzieri din partea organizatorilor. Cronometrare profesionala. Linga receptia hotelului exista biroul organizatorilor care tot timpul a fost la dispozitia concurentilor cu informatii. Brief-ingul facut separat pentru fiecare clasa la ore sau locatii diferite.Foarte promti si exacti la afisarea rezultatelor.Nu au existat contestatii si am vazut un solid climat de SPORTIVITATE. La noi ROADBOOK IMPECABIL.L-am facut fara TERRATRIP .Datorita ploii au fost scoase 2 secvente dar au fost introduse altele.Traseul nostru 96 km in prima zi.46in a doua zi.Trial tot a doua zi.Noi am abandonat in prima zi deoarece am ramas fara stergatoare(partea mecanica-mi s-a rupt din caroserie suportul de la stergatorul din dreapta si nu am reusit sa il repar).Fara stergatoare era imposibil de mers datorita vegatatiei joase care era plina de noroi de la cei din fata si tot noroiul se intindea pe parbriz.Am abandonat undeva pe la km 50 din 96 si am iesit pe locul 14 din 21. Am fost tratati ca niste prieteni de niste oameni pe care ii vedea poate prima data si de multe ori chiar ne-am simtit ca niste VIP-uri prin faptul ca ne-au apaludat respectuos si la brief-ingul tehnic si la festivitatea de premiere. Atmosfera super.Organizare impecapila.Servicii fara cusur. Pe masura ce imi mai aduc aminte...mai postez info. Foto din parcul tehnic la sosirea mea.Deja erau masini de o zi inainte de la RALLY-RAID:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu